close

20121229_大黑松小倆口  

 

She is like a goddess in my heart — Audey Hepburn.

I believe in pink.

I believe that laughing is the best calorie burner.

I believe in kissing, kissing a lot.

I believe in being strong when everything seems to be going wrong.

I believe that happy girls are the prettiest girls.

I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.

 

- by Audey Hepburn

 

我相信粉紅勢力。

我相信歡笑是打擊卡洛里的最佳利器。

我相信親吻的神奇,而且我常常這麼做。

我相信當事情似乎越來越糟時要堅強以對。

我相信快樂的女孩就是最漂亮的女孩。

我相信明天又是嶄新的一天,而我堅信奇蹟是會發生的。

 

— 奧黛麗‧赫本

arrow
arrow

    Satine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()